21/05/2012

Αναπαλαιώσεις...

Έψαχνα λίγο το αρχείο μου κι έπεσα πάνω σ' αυτό που είχα γράψει από το 2007.

Είπα να κάνω μια αναπαλαίωση γιατί η διάθεση το προκαλεί. Δεν θα παραθέσω όλες τις ερωτήσεις, μόνο τις ανανεωμένες:


1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Όταν γεννήθηκε ο Στέλιος μου και τον πήρα για πρώτη φορά αγκαλιά...(η στιγμή)
Όταν υπάρξουμε πάλι...(η συνέχεια)

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
...δεν θυμάμαι...

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Γκούφυ

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Οποιοδήποτε έχουμε κάνει μαζί

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Να τιμάει αυτά που φοράει...

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Τίποτα τώρα...

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
"Ψυχή Βαθειά" (και μου χρωστάς μια Αμερικλανιά άνευ προηγουμένου, δεν το ξέχασα! ;) )

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Όταν έγινα πατέρας.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για την μη-αντίδρασή μου, σε πάαααααρα πολλές καταστάσεις στην ζωή μου.
Για ότι έχει συμβεί...

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Η έλλειψη ονείρων
Ο φόβος ο ίδιος
Να μην είμαι πρότυπο άντρα στον γιο μου

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Για 2 πράγματα στην ζωή δεν πρέπει ν'αγχωνόμαστε: γι'αυτά που διορθώνονται και γι'αυτά που δεν διορθώνονται - Φωτόπουλος...αλλά πόσο δύσκολο να είναι αληθινό...

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Αλλού γι' αλλού...

30. Τί σου λείπει περισσότερο;
Ηρεμία...γαλήνη...ψυχική ισορροπία...αγάπη...ευτυχία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου