04/05/2007

Αποκαλύψεις (λες???)

Πάρε την σκυτάλη και τρέχα! Κι όχι επειδή βαράω, ε?
:-)
Επειδή λοιπόν το φιλομαθές κοινό επιθυμεί να εξερευνήσει -κι επειδή όπως λέει κι ο Chris θα σηκωθούν τα πουλιά (μου) να πάρουν το βλογάκιον τούτον και να φύγουν!- ιδού:

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Κάτι απλό, καλοκαίρι, στον Μπάλο, με την Μικρή μου, να τσαλαβουτάμε!

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Τα 3 γαμημένα ξυπνητήρια -αλλοιώς....πολλούς στούφους μιλάμε!

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Την Πρωτομαγιά, με Μπεεε και την Μικρή μου

4 .Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Αγαθοσύνη-καλοσύνη στα όρια της βλακείας και της παρεξήγησης

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Χμμμ...έχω κάμποσα...ισοβαρή :-)

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Δυστυχώς είμαι επιεικής στα περισσότερα λάθη ... των άλλων! Να δω μέχρι πότε!

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Ρομπέν

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Ο Ντόναλντ

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Αθήνα - Καλαμάτα - Πάτρα με την Μικρή μου

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ιούλιος Βερν (παλιά), γενικά συγγραφείς που εξάπτουν την φαντασία μου ... σε πέραν του ενός τομείς! :-)))

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Ευαισθησία, της παρέας, να'ναι αλλού γι'αλλού (κάπου-κάπου!)

12. ... και σε μια γυναίκα;
Την ειλικρίνια

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Τώρα ... ψώνησες από σβέρκο! Παλιά, καλά τραγούδια πάντως

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Singing in the rain (ξέρω ... ουτοπικό!)

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
"Ο αριθμός 3...." -γαμώ το Αϊζενχάουερ- του Λουντέμη

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Μια ταινία που έπαιζε ο Εξαρχάκος, με την Χούντα

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ο Μιρό (:ΡΡΡ) Τώρα θ'αρχίσω να τον μιμούμαι κι εγώ, ειδικά στα τελευταία του!

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Κοκκινο - Μπλε

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Ακόμα τίποτα το συνταρακτικό ... σε λίγο καιρό, ίσως! :-)

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Αμαρέττο σε πολλέεεεεεεεες παραλαγές

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για την μη-αντίδρασή μου, σε πάαααααρα πολλές καταστάσεις στην ζωή μου

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Το ψέμα, την μαλαγανιά (την πούστικη) και την υποκρισία ! Α, και την βλακεία

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Μα δεν γράφω! ΧΕ! (...παρ'όλα αυτά, δεν με φτάνει αυτό το τοστ ... )

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Η έλλειψη ονείρων

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Διατίν να απαντήσομεν το προφανές?

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Suzuki VStrom όταν θα'χω λεφτά να το πάρω! χιχιχιχι! (Για 2 πράγματα στην ζωή δεν πρέπει ν'αγχωνόμαστε: γι'αυτά που διορθώνονται και γι'αυτά που δεν διορθώνονται - Φωτόπουλος)

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Να κλείσω τα μάτια, υπερ-πλήρης ημερών, έχοντας ζήσει ότι θέλω να κάνω

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Επειδή δεν θέλω να σε βλέπω, δεν ξανακατεβαίνεις κάτω ? (γιατί για να τον δω θα πρέπει να' χει συμβεί το παραπάνω)

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Σχεδιασμοί και όνειρα! :-)))

30. Τί σου λείπει περισσότερο;Περίπου 4.000.000 ευρά ... αλλά θα τα τσιμπήσω την Κυριακή! :-))) (αλλά βασικά η ηρεμία και η πραγματική χαλάρωση)

Αυτιά τα ολίγαν από μένα για σας!
Τώρα σε ποιον να δώσω ... πάσα ... ΔΓ/ΔΑ ... τες-πα, Pulp-Υπουργός-Ρούπης-Μαριλού-Σπιτόγατος !

15 σχόλια:

  1. Πολυ σωστο σε βρισκω φιλε μου.

    ζερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζερό, thx mate!

    Ανώνυμε, μα είσαι η καλύτερη απάντηση στο τι απεχθάνομαι! Όπως είμαι σίγουρος ότι σε συνάντησα και σ'άλλο μπλογκ, όπου έβγαζες πάλι την χολή σου! Να'σαι καλά που μ' επιβεβαιώνεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τι; Περιμένεις να απαντήσω σύντομα όλο αυτό το κατεβατό; ΑΠΑΠΑ!!!

    Άντε! Επειδή είσαι εσύ...κομμάτια να γίνει! Αλλά μην το περιμένεις και αύριο...
    ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νομιζα οτι για ταξιδι θα εγραφες
    Χανια-Φαλασερνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παλι ρεζιλι μ’εκανες :ΡΡΡΡΡ
    και είδες που είχα δικιο με τον ΜΒ;; κι άλλοι το λενε πως είναι ρεμαλι!
    Κι εσυ που κάνεις παρέα μαζί του;
    Ρεμαλορέμαλο.
    κι εγώ που κάνω παρέα μαζί σας; Παραπλανημένη :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xmmm-xmmmm...Καλησπέρα
    Τώρα το τοστάκι το θές ψημένο??
    Εγώ βρέ δεν σου έκανα πάσα για τις λέξεις?? Ε???
    Που είναι οι λέξεις???Πού είναι η ιστορία...:D
    Anyway μου αρέσει η πάσα σου thank you :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ματοσακό δεν έχει!!!!!!

    Το είπε... ήμουν μπροστά!!!!!

    oxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήμασταν γείτονες ένα φεγγάρι με τον Αρτέμη!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε συ , μήπως λες το νούμερο 31328 του ΒΕΝΕΖΗ; ( γαμώ το αιζένχάουερ μου μεσα)

    :PpPpPp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Egw thelw na mathw pou tha ta breis ta eura :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σπιτόγατε-> Ε,καιρός ήταν! (κοίτα ποιος μιλάει!χιχιχιχι)

    Υπουργέ μου-> Ταξίδι είπαμε, όχι βόλτα για καφέ!

    Μικρή μου-> Παραπλανημένη μου εσύ! Που σε οδηγώ σε δρόμους σκοτεινούς! χιχιχιχιχιχι

    Μαριλού-> Δίκιο βουνό! την ...
    σιγοψήνω όμως!:-)))

    Κρις-> Μα που σε είχε κρυμμένο ο Ευαγγελάτος?????
    :-)

    Μικρή μου-> Εντελώς όμως!!!!

    Κρις2-> Ε,έτσι εξηγήται!

    Αρτέμη-> Σε σημάδεψε η επαφή κι εσένα, ε?

    Κρουσίλ-> Τέτοια τάπα ούτε ο Φασούλας δεν έριχνε...:-(((
    Πωπωπω κατραπακιά που έφαγααααα....
    Ζητώ γονατιστός (γιατί το άλλο δεν ξέρω πως γράφεται) Συγγνώμην!:-)

    Ινερ-> Μα ... στην ευρουλιά που φύτεψα προχτές!!!
    ΤΙ???
    ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ??????

    Κιου!:-)))

    ΛαστΤάιμ-> Γιατί ν'αλλάξω? Εσύ άλλαξες? Μ'αρέσει το στυλάκι μου!
    Και θα με χαίρονται οι μελλοντικοί μου πελάτες γιατί θα τρώνε πάλι 4-5 τεμάχια και το Μάιο θα είμαι πάλι πρωταθλητής!
    χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελειος ο Μπαλος!
    Μηπως σε πέτυχα πουθενά; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα σε στενοχωρήσω αν σου πω ότι...δεν ξέρω?:-)

    Πάντως την φωτό μου την έχεις!
    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή