10/03/2007

Η νεφραμιά μου!

Προχθές ήταν η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας! Να τις χαιρόμαστε, να μας ταλαιπωρούν, να γκρινιάζουμε και να το 'φχαριστιόμαστε! Τις γιορτάσαμε, τους στείλαμε/πήραμε λέλουδα και πούλουδα και τις αφήσαμε να βγουν με τις φίλες τους να το γιορτάσουνε!

Πόσοι όμως εξ ημών γνωρίζαμε ότι την ίδια μέρα ήταν κι η Παγκόσμια Ημέρα για τους Νεφρούς? (όπως βλέπετε είναι "οι νεφροί" κι όχι τα νεφρά μου, η νεφραμιά μου κτλ)
1 στους 10 ενήλικες στον κόσμο πάσχουν από κάποια ασθένεια των νεφρών. Ξέρετε πόσο μεγάλος αριθμός είναι αυτός? Ξέρετε πόσο σημαντικοί είναι οι νεφροί στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού μας? Ξέρετε ότι όταν εμφανιστούν τα συμπτώματα, συνήθως είναι αργά, ενώ η πρόληψη είναι τόσο εύκολη?

Πηγαίνετε εδώ : www.worldkidneyday.com και μάθαιτε!

9 σχόλια:

  1. και ποιος ο συσχετισμός νεφρού και γυναίκας εκτός από το ότι είναι απαραίτητα και τα δυό για τη λειτουργία του οργανισμού; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλλον θα έλεγα ότι πολλές φορές η συναναστροφή με τις γυναίκες είναι επιβλαβής για τους νεφρούς..
    Αν και στη θέση των νεφρών θα έβαζα άλλα όργανα: "Μου έπρηξε τα συκώτια πάλι η @#$%#!!!" ή "Μου έσπασε τα αρχίδια η %#$%$#%#@!!!"

    Κάποιες στιγμές, όμως, θα συμφωνήσω ότι είναι απαραίτητες όπως οι νεφροί...για να μην πω όπως η καρδιά...

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι γυναίκες είναι επιβλαβείς για τα νεφρά. Είναι γνωστή η ιστορία που υπνωτίζανε τους άλλους οι ρωσίδες και τους χειρουργούσαν εν ριπή οφθαλμού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξαδέρφη-> Τώρα αυτό σηκώνει μεγάαααααααααααλη κουβέντα!!!!

    Σπιτόγατε-> Συνεφωνάμε απολύτως και τοιουτοτρόπως, βεβαίως-βεβαίως!:-)))

    Χρήστο-> Τι ωραίες εποχές κι εκείνες...Θυμάσαι?

    χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα είναι συμβολικά ...
    Sth vrasi kollaei to sidero.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα Χα πολύ καλά comments!
    Στο blog μου έχω πρόσκληση για εσένα καλέ μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εδώ παράλληλα με την παγκόσμια ημέρα ποίησης τρέχει και η παγκόσμια ημέρα ύπνου. Όλοι όμως δίνουμε σημασία στην ποίηση και αντί να κοιμόμαστε χωρίς τύψεις αναλωνόμαστε στις απαγγελίες...τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μωρέ μπράβο μου!!!

    Πόσο καιρό λείπω????

    χμμμ.......

    Πτώση-> να προσέξουμε όμως μη κάψουμε κανά ρούχο, ε?:)))

    Μαριλού-> Την είδα και...θα επιληφθώ του θέματος!:)

    Αίολε-> Γουέλ και καμ!:) Είδες τι αχάριστοι άνθρωποι είμαστε??? Τς-τς-τς:)

    Ζερό-> Ναι, φίλε μου, και παραντάξει!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή