11/02/2014

Υγειονομικόν, το τοστάκιον τούτο

Α) Και επειδή είμαι στο "κρεββάτι του πόνου" με την πλάτη μου είπα να σας κάνω κι ένα 2ο τοστάκιον μέσα στον Φλεβάρη, έτσι, για να μην σας αφήσω παραπονούμενους! Είμαι λοιπόνε τ' ανασκέλου, του καθιστού και του μπρούμυτου, προσπαθώντας να βρω μια θέση να με βολεύει να μην πονάω και να μπορώ να αναπνέω.
Ταυτόχρονα, να δουλεύω κι όλας (άτιμη τεχνολογία...) και να μιλάω στα τηλέφωνα...
Την είχα ξαναπατήσει πριν κανά μήνα αλλά τότε είχα συνέλθει γρήγορα σχετικά...Τώρα, με την καμία...Θ' αρχίσω να (μου) χτυπάω ενέσεις μου φαίνεται...Γκρρρρρρρρρρρρ

Β) Και μια που διαβάζω για μπουγάτσες και υγιεινές διατροφές, είχα πάει μια φορά σ' ένα Ινστιτούτο γιατί με είχαν πρήξει στα τηλέφωνα...κι αφού ήταν τσαμπαντάν, είπα να μην μου χαλάσω το χατήρι και να μάθω ποιες τροφές με επηρεάζουν...
Αφού λοιπόν μου βάλανε μια καούκα κι ανέπνεα (σαν την Γουίβερ στο Άλιεν ήμανε), μου ανακοινώσανε με λύπη στα μάτια (ναι, η διατροφολόγος-ντυμένη-για-ή-από-μπουζούκια-μέρα-μεσημέρι ήταν έτοιμη να βάλει τα κλάμματα) ότι χρειάζεται να τρώω παραπάνω γιατί κάθομαι και χάνω 360 θερμίδες!

...τι να κάνω, εγώ φταίω τώρα να φάω μια πίτσα για πρωινό? Όχι, πέστε μου, φταίω?

20 σχόλια:

  1. Μπορείς να μου συστήσεις την διατροφολόγο σου? Είναι ο άνθρωπος μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο διατροφολόγος μου είναι ο κυρ-Μπάμπης ο σουβλατζής στην γωνία...
      Αυτή δεν την έχω ξαναδεί αλλά μπορείς να πας στην πλατεία Συντάγματος, πάνω από τα Γούδης και τα Μακντόλνατα, και θα την βρεις :)

      Διαγραφή
  2. τον ίδιο μεταβολισμό έχουμε!
    είδες για να κυκλοφορεις τσίτσιδος;
    περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την πάτησα από την μη-ενδυμασία μου αλλά γιατί σήκωσα τον μικρό κανιβαλάκο μου για βραδινά τσίσα, κάπως άτσαλα...
      Ευχαριστώ :)

      Καλά να πάθεις κι εσύ χαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Να τις κόψεις τις πίτσες. Αρχισε τις μπριζόλες!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ κάθομαι 8,30 ώρες! Γιατί δεν αδυνατίζω κι έχω λιώσει το μαύρο στη γυμναστική. Να μου συστήσεις τη δικιά σου! Α μα πια!
    Όλο αδικίες γίνονται σε αυτή τη ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με παρεξηγήσατε...η "δικιά" μου τράβαγε τα μαλλιά της κι ήθελε ν' αυτοκτονήσει...απλά την διαπίστωση έκανε, τίποτα άλλο...

      όλα τ' άλλα είναι ολόδικά μου :)

      Διαγραφή
  5. Την πίτσα την έφαγες τελικά για πρωινό ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι χτες γιατί είχε περάσει η ώρα αλλά έφαγα μια μόνος μου χτες βράδυ και περίσσεψε και από την οικογένεια άλλη μισή, να την φάω σήμερα :)

      Διαγραφή
  6. Αν εσύ χάνεις θερμίδες καθήμενος τι θα γίνει μόλις σηκωθείς εοε;
    Εκτός και δεν κατάλαβα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κατάλαβες.
      Όταν σηκώνομαι χάνω περισσότερες οπότε πλακώνομαι σ' οποιοδήποτε είδους φαγητού, χωρίς τύψεις χαχαχαχα

      Διαγραφή
  7. Μα να θέλεις ν' αγιάσεις και να μη μπορείς σ' αυτόν τον μπλογκόκοσμο ;;; Απαπαπαπαπαααα !!! Άκου, πίτσα για πρωινό !!! Και δεν βάζεις και μια φωτογραφία να χαρούμε κι εμείς οι πεινασμένες !!! Τέλος πάντων, θα την φανταστώ απλά !

    Όσον αφορά την μέση, πρέπει να κινείσαι όσο μπορείς περισσότερο. Οπότε, άφησε τ' ανασκέλου, του καθιστού και του μπρουμύτου κι άρχισε του περπατητού και του φυσιοθεραπευτικού να βρεις την υγειά σου. Περαστικά και ... ... καλώς σε βρήκα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα φωτογραφία την πίτσα??? δεν παίρνεις το 18111 να στην φέρουν στην πόρτα σου? :)

      αυτό το "κίνηση" είναι δύσκολο. Για την μέση το ξέρω αλλά είναι η πλάτη μου που έχει το πρόβλημα και δεν μπορώ

      Ευχαριστώ και καλώς ήρθες :)

      Διαγραφή
  8. Ελπίζω να είσαι καλύτερα κατακαημένο παιδί, τόσες μέρες μετά που το πήρα είδηση κι εγώ. Καλό βράδυ! (πάλι καλά που δεν έβαλες και φωτογραφία την πίτσα κι έφαγα σολομό σήμερα με το ζόρι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αυτό εύχομαι και δι' υμάς! :)
      Την επόμενη πήγα στον μάγο γιατρό μου, μου έκανε μια μεσοθεραπεία και μια ενδομυική και ίσιωσα σχεδόν αμέσως!
      ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΜΩΣ από την Κυριακή γριπιάστηκα και σαν να μην έφτανε αυτό, είχα 3 αεροπορικά ταξίδια (Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη) και μ' έπιασε κι ωτίτιδα!!!!

      ΟΛΕ!!! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Και εύκολα το τοστάκιον τούτο μετατράπηκε σε πιτσάκιον... Ποιος είσαι ο Κόπερφιλντ??? Σκέτη μαγείααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τοστάκια μου παραμένουν πάντα τοστάκια...απλά τα συνοδεύω με το κάτιτίς τους ;)

      Σ' ευχαριστώ που πέρασες από την καλύβα μου!

      Διαγραφή
  10. Να διαταχθεί η φυλάκιση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάραυτα (κι άσε εκείνα) και άμεσα, συμφωνώ.

      (καλώς όρισες στο φτωχικό μου παλάτι :) )

      Διαγραφή