25/05/2012

Μεσημεριανός ύπνος και Sex τα μυστικά της μακροζωίας

(μερική αντιγραφή του άρθρου που βρήκα στο Λόγια-Σταράτα):

"Η ευεργετική επίδραση της σεξουαλικής δραστηριότητας στη σωματική και ψυχική υγεία, ο ρόλος της σεξουαλικής ζωής ως ασπίδα πρόληψης των καρδιαγγειακών νοσημάτων, αλλά και τα οφέλη του μεσημεριανού ύπνου, συζητήθηκαν σε ιατρικό συνέδριο και σύμφωνα με τους επιστήμονες, το σεξ αλλά και η "σιέστα" αποτελούν τις καλύτερες στρατηγικές πρόληψης για τα καρδιαγγειακά νοσήματα και σημαντικό παράγοντα καλής υγείας και μακροζωίας. Σύμφωνα με αμερικανικές έρευνες, οι άνδρες που διατηρούν ενεργό σεξουαλική ζωή κάνοντας σεξ, τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, μειώνουν στο μισό τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου και με μεγαλύτερο αριθμό επαφών την εβδομάδα βιώνουν σταθερές συναισθηματικές σχέσεις, προστατεύονται από το στρες και τα καρδιακά επεισόδια, ενώ θεωρείται από τα καλύτερα είδη άσκησης για καύση θερμίδων."

...κι έχω κάτι "πονάκια" τώρα τελευταία στο στήθος...

ΩΧ-ΩΧ-ΩΧ!!! Γιατρέ μου σβήηηηηηηηηνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω...................

2 σχόλια:

  1. Ο ύπνος φαντάζομαι πρέπει να είναι πριν και μετά το σεξ, ε γιατρέ μου;

    Καλησπέρα παλιέ μου μελαμψέ φίλε Σ;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυσικά! :)

    Δεν είναι δυνατόν να είναι κατά την διάρκεια,ε? (ή μήπως είναι??? χαχαχαχα)

    Την καλησπέρα μου παλιέ μου υποψήφιε Δήμαρχε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή