23/10/2014

Της γιαγιάς τα παραμύθια...

Έχω πολλούς μήνες να γράψω κάτι...δεν είναι νέο αυτό, διαπίστωση είναι...

Ίσως πάλι και να μιλάω δυνατά, στον εαυτό μου...όπως προσπαθώ να τον πείσω τόσο καιρό να γράψει δυο κολυβογράμματα, έτσι, για να υπάρξει λίγη κίνηση...

Αλλά δεν υπάρχει κουράγιο...είναι τόσα πολλά αυτά που τρέχουν που οι περισσότερες κινήσεις είναι πια μηχανικές...

Ξύπνημα, ντύσιμο, ετοιμασία του μικρού για σχολείο, δουλειά...επιστροφή με τα νεύρα κρόσσια συνήθως, διάβασμα τον μικρό, μπάνιο, παιχνίδι, φαΐ, ύπνο...

Οι καλοκαιρινές "διακοπές" υπάρχουν μόνο σαν μακρινή γνώση...ότι τις είχα, τις πέρασα και φύγανε...

Οι "καλές" μου μέρες γίνονται όλο και λιγότερες στο σύνολό τους...


7 σχόλια:

  1. Ποιος σε πείραξε να τον σπάσω στα δύο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έδωσες μόνος σου την απάντηση στο προηγούμενο σχόλιο: όλα καταλήγουν σε μας. πώς τα αντιμετωπίζουμε!
    Κι εγώ πέρασα μια δύσκολη φάση... το θέμα είμαι εγώ !
    Ελπίζω να βρεις το δρόμο μέσα σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Άιρις, αυτό λέω κι εγώ κι αυτό ελπίζω κι εγώ :)

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  3. Xμ, "μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις τη ζωή σου;" που λέω και στη σημερινή μου ανάρτηση; Γιατί, αγαπητέ μου μαύρε, καλά τα σημάδια δεν είναι. Θα σου πω κι εγώ πως όλα αρχίζουν και καταλήγουν βαθιά μέσα στην προσωπική σου αλήθεια. Όταν την βρεις (ξέρεις, τι θέλεις από τη ζωή σου, είσαι ευτυχισμένος; είσαι σε θέση να πληρώσεις καθώς όπως φαίνεται περνάς από το ταμείο τώρα δα; -κι άλλα τέτοια) θα ελευθερωθείς. Αλήθεια στο λέω. Θα είναι σα να έχει φύγει από πάνω σου ένα τεράστιο βάρος! Βάρος που δεν θέλεις να σε πλακώσει... γιατί αν ήθελες... δεν θα έγραφες ούτε τούτες τις λέξεις...
    Φιλί σου στέλνω, συμπαράστασης!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ

      εξάλλου όλοι αυτό δεν ψάχνουμε? την αλήθεια μας? το θέμα είναι να την βρούμε, μετά...πολλά (όχι όλα) λύνονται :)

      Καλό Σ/Κ να έχεις

      Διαγραφή