08/06/2012

Ημερολόγιο Οδοστρώματος (2)

Αφού παρατήρησα την τρελή απήχηση που είχε το προηγούμενο τοστ (2πλό τυρί-γαλοπούλα-μαγιονέζα), με ενθαρρύνατε να γράψω και το επόμενο...

(Αν δεν το διαβάσουν πάνω από 1 αυτή τη φορά, αλήθεια σας το λέω, θα πάρω το άλογό μου, ναι έτσι όπως είμαστε στην φωτογραφία, και θα τρέχουμε στην Πλατεία Συντάγματος γύρω-γύρω, μέρα μεσημέρι!!!)

Το περιστατικό συνέβη τον πρώτο χρόνο που ήμουν στο Μ.Χ. (σ.σ. για τους "καινούργιους" φίλους που δεν μ' έχουν παρακολουθήσει, Μ.Χ.=Μεγάλο Χωριό=Αθήνα ;) ).

Όσοι ξέρετε από Αθήνα και δη τα Ν. Π. θα καταλάβετε την περιοχή που θα περιγράψω. Οι υπόλοιποι...ανοίξτε και κανά χάρτη!!! Κλέφτες θα γίνουν στον Γούγλη ("καλώς τον Γούγλη τον Γουγλάααακιιιι μαααας")???

Έρχομαι από Νέο Κόσμο, περνάω τις γραμμές του τραμ και στρίβω δεξιά για να βγω στην Χαμοσταίρνας, στο ύψος του ΙΚΑ Ν. Κόσμου. Φθινόπωρο, ζεστός καιρός, Κυριακή μεσημέρι, σχεδόν χωρίς κυκλοφορία οι δρόμοι.

Στο φανάρι για να στρίψουμε αριστερά προς την υπόγεια διαδρομή είναι μπροστά μου ένα παλιό Audi 80, μ΄ένα παππούδι μέσα. Ακούω από πίσω μου χαρακτηριστική κομμένη εξάτμιση αυτοκινήτου, ιδιοκτήτη "ήθελα-να-γίνω-Σουμάχερ-αλλά-η-ποτάνα-η-κενωνία-δεν-μ'-αφήνει" τύπου, ο οποίος φρενάρει εκατοστά πίσω μου. "Οκ", λέω, "ας φροντίσω ν' απομακρυνθώ εγκαίρως από τον τύπο, μην μας κάνει και καμιά ζημιά".

Το φανάρι ανάβει πράσινο, ως αναμενόταν το παππούδι ξεκινάει αργά και σαν "έμπειρος" που είναι κάνει κίνηση να πιάσει το δεξί ρεύμα κυκλοφορίας, να μας αφήσει να τον περάσουμε. Ο "πισινός" μου από κοντά μου...Αρχίζει η κατηφόρα πριν το τούνελ το φιδίσιο (όσοι ξέρετε την περιοχή, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην έχετε βλαστημήσει τον σχεδιαστή του τούνελ και την υπόγεια της Χαμοσταίρνας!!! Αποκλείεται να μην έχετε σκεφτεί ότι αυτός είναι/ήταν μισάνθρωπος!!!), το παππούδι έχει πιάσει δεξιό ρεύμα κι εγώ κάνω κίνηση για να μπω μπροστά του, ν' αφήσουμε τον "πισινό" μου να περάσει μπροστά.

Τα καταφέρνω 3 μέτρα πριν την υπόγεια διάβαση και το ΔΕ-ΑΡ ζιγκ-ζαγκ. Ο "πισινός" μου, λοιπόν, αποφασίζει να κάνει την προσπέραση ΑΚΡΙΒΩΣ σ' εκείνο το σημείο και περνάει 10 εκατοστά μπροστά από τον προφυλακτήρα μου!

Δεν -επαναλαμβάνω, ΔΕΝ!- κάνω καμιά άσχημη και άσεμνη χειρονομία, απλά όπως έχω τα χέρια στο πάνω μέρος του τιμονιού, σηκώνω τα 4 δάχτυλα, εν ήδη "κοίτα τι κάνει τώρα ο μαλάκας". Τίποτα άλλο!...Οκ? Το καταλάβατε?...Μπράβο! :)

Η κατάληξη?...Αφού έχει περάσει μπροστά μου, στην έξοδο της διάβασης κάνει να στρίψει δεξιά...σταματάει πάνω στην κίνηση...και τον παρακολουθώ να βγαίνει ο μισός έξω από το τζάμι του οδηγού, να μου κάνει κωλοδάχτυλο και να ωρύεται: " ΣΕ ΓΑΜΑΩΩΩΩ ΡΕΕΕΕΕ, ΣΕ ΓΑΜΑΑΑΩΩΩΩ"!

.................................................................................................................

Μην ακούσω άλλες απορίες περί χαστουκιών, μπουκέτων και Δημοκρατίας, ε? :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου