30/01/2007

Τέλος...

.....Λίγες μέρες πριν οι ειδήσεις ανακοίνωναν ότι ο Νίκος Κούρκουλος εισήχθη στο νοσοκομείο "Ερρίκος Ντυνάν" με σοβαρά προβλήματα υγείας (διαγεγνωσμένο καρκίνο από χρόνια). Η Μικρή μου μου'πε πόσο της αρέσει και πόσο τρελαμένη είναι μαζί του. Εγώ από την άλλη άρχισα το δουλεματάκι, τα πειράγματα και γελάγαμε...

....Λίγες ώρες πριν, ήμουν στο "Ερρίκος Ντυνάν" για δουλειά. Μεταβαίνοντας στ'αμάξι κι ανοίγοντας το ραδιόφωνο, στην εκπομπή των Πανούτσου-Καρπετόπουλου, άκουσα την θλιβερή είδηση: ο Νίκος Κούρκουλος πέθανε πριν από λίγα λεπτά...

Ήταν ο πιο man των man του ελληνικού κινηματογράφου, με χαμηλό προφίλ και πολύ δουλειά...

"Όχι άλλο κάρβουνο" εκεί που πας Νίκο...Έχε γεια...

4 σχόλια:

  1. δεν έχασ' αντρα εγώ , εχασα ΔΙΑΜΑΝΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    (Μες στην πρωτοτυπία τα ποστς σου μωρό μου! Πας να μου φας την αποκλειστικότητα ε?!Ε?Ε?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, διαμάντι...με τόσο κάρβουνοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!
    :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ


    Και μην ξεχνάς ποιος σου έδωσε την αποκλειστικότητα!!!!!!

    (...και ποιος τον πιθανό "φονιά")
    :-))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα διαμάντια απ΄το κάρβουνο παράγονται...

    τσ τσ τσ τσ !!!!!

    Τίποτα δεν ξέρουτε!!!! :-)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή