28/11/2006

Έπαινοι!!!

 Είπα να μην ποστάρω κάτι λόγω κούρασης αλλά .....




ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΣΕΙΣ ΛΥΡΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!


:-))))))))))))))))))



Κύριοι εσείς ξέρετε τον Λύρα? Οι κυρίες σίγουρα! Κι εγώ δεν τον ήξερα μέχρι πρότινος. Έλα όμως που τον έμαθα! Λύρας κύριοι ίσον Φουστάνος, το ίδιο πράγμα δλδ. Όχι ένα και το αυτό, ε? Μην μπερδευόμαστε! :-)
Εδώ και καιρό είχαμε με το αμόρε μια συζήτηση, για την πιθανή διορθωτική κίνηση μέρους του σώματος (γυναίκες...). Εγώ έσκιζα τα ιμάτιά μου ότι δεν χρειάζεται, είναι υπέροχο, μην είσαι χαζή, άμα κάνεις αυτό κι εκείνο θα στρώσει, 
άστο σε καμιά 10ετία κτλ
Τίποτα αυτή, τρωγώταν με τα ρούχα της και με τον εαυτό της...

Ώσπου σήμερα ήρθε η δικαίωσης, αγαπητοί μου φίλοι! Ελέω δουλειάς της, έπρεπε να επισκεφτεί το ιατρείο του (τι ιατρείο δλδ...χρυσορυχείο λέγεται αυτό!). Δράττωντας την ευκαιρία τον ρώτησε την γνώμη του...Και η ατάκα του Θεού : "Αν κάποιος σου πει να τ'αλλάξεις, είναι αδερφή" !!!!!!!!!!!! "Και άμα κάνεις αυτό κι εκείνο και τ'άλλο θα στρώσει...", δλδ ΟΤΙ ακριβώς είχε μαλλιάσει η γλωσσάρα μου να λέει τόσο καιρό!!!

Ε, είναι να μην του δώσεις επαίνους του ανθρώπου?????? Τέτοιο φωτεινό χαμόγελο πρόσφερε στο αμόρε, το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να του αφιερώσω αυτό το τοστάκι!!!

Και πάλι ΕΥΓΕ (μας, χιχιχιχι)


9 σχόλια:

  1. Φίλε, νομίζω ότι πρέπει να ξανασκεφτείς τη σχέση σου με μια ματαιόδοξη κι εγκλωβισμένη πίσω απ' την εικόνα της. Δεν ξέρω ποιο ήταν το πρόβλημά της αλλά κάτι τέτοια κολλήματα μου ανάβουν τα λαμπάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πειρ'αζει "φίλε", Χριστούγεννα έρχονται!!!

    Κάνεις και οικονομία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσοντούχε μου!
    Μα και αυτό το κορίτσι μας τρώει κάτι φλασιές...και μπράβο στον πλαστικό που είχε τη γνώμη του οπως ειχε καιι δεν ειπε καμια παπαρια για να παρει λεφτα.
    ανώνυμε...δεν είναι θέμα ματαιοδοξίας. οποτε ξεκόλλα και άρχισε να κάνεις και κανα σχόλιο επωνύμως, αλλιώς μην ξαναμπεις στο σπιτι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σου πάτησαν κι εσένα το τριφύλλ.....σου έκαναν την τιμή οι ανώνυμοι.Σε παραδιπλανά μπλογκς γίνεται χαμός και στο δικό σου μπαίνουμε και γλιστράμε στα σορόπια.Το μικρό σπίτι στο λειβάδι κατάντησες πια (σε σώζει το αβατάρι του βαρκάρη ομολογουμένως).

    ΥΓ.Τον δικό σου να τον βάλεις στο δέντρο.Έχει και λαμπάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το αμόρε κι η ξαδέρφη ξηγήθηκαν σπαθί!
    Μα τι οικογένεια! Τι αγκαλιά!

    που θα με πει και ματαιόδοξη ο χωρίς όνομα!ΜΜΜΜμμμμμμ (χέρι στη μέση σαν στάμνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ξαδέρφη-> Πολύ δυναμική σε βρίσκω! Εύγε,εύγε! Ναι, ο άνθρωπος είναι ΓιΑΤΡΟΣ κι όχι σου-βουτάω-το-πορτοφόλι!

    Αφρο-> Γουάτ ε νάϊς σαρπράϊζ! Μα κι εγώ είχα την τιμητική μου σε παρακάτω τοστάκι...και μάλιστα εντελώς του ασχέτου! Δεν νομίζω να χωράει στις Μικρής μου, μάλλον θα τον βάλω στο δικό μου που δεν έχω αγοράσει ακόμα!:-)

    Μπέϊμπυ μου-> Τεράααααααααααασστια αγκαλιά!:-)))
    Σου 'εχω πει πόσο μ'αρέσει αυτή η στάση της "στάμνας"?
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χεχεχε!!! Αξίζει τις ευχές του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν καταλάβα τίπουτις απ' όσα λέει αυτός, αλλά έχω βάσιμες υποψίες ότι κάνει τα πάντα ν' αποφύγει το πεπρωμένον...

    το οποίο πεπρωμένον φύγην αδύνατον που έλεγαν και οι εκλεκτοί συνάδελφοι αρχαίοι ημών πρόγονοι...

    :-))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. An-Lu-> Σίγουρα-σίγουρα

    Χρηστο-> Τωρα θες να πιστέψουμε ότι δεν καταλαβες...:-)
    Μην γίνεσαι κακούλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή